Sárvár, az őszi ragyogásban 1.rész.

Már rosszul indul…

Már jó előre le lett foglalva a szállás, hogy lesz ami lesz, az ünnepet meghosszabbítva lesz egy wellness parti. Arra számítva, hogy ebben az időszakban már a nyálkás, hideg, ködös párás napok jönnek, felszerelkezve meleg ruhákkal indultunk Sárvárra. Abban a biztos tudatban, hogy bármilyen idő is lesz, a fürdőben kedvünkre múlathatjuk az időt.

Minden kezdet nehéz

A várakozással ellentétben, mintegy ajándékként, a reggeli köd elmúltával gyorsan melegedett az idő, s verőfénytől kísérve indultunk el, most már bizakodva, hogy némi városi túra is  lesz, nem csak pancsolás. És úgyis lett…. A hotelbe bejelentkezés után, rövid sétára indultunk, mivel a papucsom otthon maradt, de sebaj, még mindig jobb, mintha a ruhatár maradt volna el.

Kajára fel…

Miután megszereztem a kínai ipar véletlenül jól sikerült termékét ( ez már viselhető), visszaindultunk, hogy felfedezzük a gyógyfürdő medencéiben rejlő melegséget. A leghidegebb medencével kezdtük, s ebből a medencéből kijutottunk a szabadtéri medence részre, s a lassan sötétedő égen, gyönyörködtünk a csillagokban. Addig bámészkodtunk, amíg majdnem lekéstük a vacsorát.

Minden jó, ha jó a vége

Túl messzire nem futottunk, a kb. ötven méterre lévő Harmónia étterembe, ahova konyhazárás előtt sikerült beesnünk. Röpke másfél óra leforgása alatt sikerült az összes ízlelő receptort elkápráztatni. A vacsora végeztével visszatérve a szállásra, már csak a pihentető alvás volt hátra. Holnap hosszú nap lesz…

Egy jó kezdet…

Reggel. Reggeli. Reggeli fürdő. Majd indulás egy hosszabb sétára a városi csónakázó tó meghódítására. Az első meglepetés akkor ért, amikor egy járókelőre mosolyogva nem tudta hova tenni a gesztust. De később feloldódva készségesen mesélni kezdett. “A kacsákat etetni tilos” tábla állt a tó partján, annál az oknál fogva, hogy a kacsák állítólag gyerekeket támadtak meg az élelemért. Nonszensz.

A természet mint festőművész

A tó körül a legjobb festő, a természet színpompás alkotásait élvezhettük, a paletta összes színkombinációját kihasználva, A színorgia pihentető simogatása, mind a szemnek, mind a léleknek örömet szerez, mely elfeledteti a mindennapok rohanását. A kissé álmosan szendergő kacsák, néhol egy lubickoló vizsla, a fáradt horgász mint megannyi kelléke a tónak, egy eleven díszletként alkottak összképet.